خسته ام...


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

خدایا خیلی خسته ام خارج از توان.....ولی هیچ وقت دوستم خسته نباشد مرا ملالی نیست!!

خدایا حوصله ای ندارم ...اما اگر دوستم با حوصله باشد مرا غصه ای نیست!!!

خدایا نه راه پس دارم و نه راه پیش...اگر دوستم برای زندگیش با برنامه باشد مرحمی هست بر زخم من!!

خدایا مقاومت و استقامت من خیلی کم شده است... اما اگر دوستم پیروز باشد من خوشحالم!!

خدایا از داشته های دوستم بسیار خرسندم و از نداشته های او به اندازه دنیا غمگین پس نداشته هایش را به او ببخش که تو بهترنی و دوست من لایق و شایسته بهترین داشته ها!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,ساعت 7:51 AM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com